2018. március 4., vasárnap

Tollból koszorú


Tollkoszorú olcsón


Nem minden pénz kérdése.Szerintem ez a tollkoszorú könnyed,légies mégis sokféleképp variálható.
Magában is megállja a helyét,de bármilyen szín jól áll neki.Akár ezüst,akár színes tojások,vagy teljesen natúr színek.A tollak sokféle színben kaphatók,így olyan színben ragasztod magadnak,amilyet megálmodtál.Ilyen natúran,de mutatok még két változatot.




Amire szükséged lesz:

  • szalma koszorúalap 15cm-es (lehet persze nagyobb is akkor több tollat vegyél)
  • ragasztópisztoly
  • anyag (bármilyen maradék megteszi amivel betekered a koszorút,de arra figyelj a fehérhez  fehér anyagot,a feketéhez feketét használj.Ha kilátszódna mégsem látszik.
  • toll (egy zacskó elég volt ami most a Pepcoban 150ft)
  • Ha pedig díszíteni szeretnétek mini tojások,szalag,madárka stb.
      Így ha azt mondom ez a koszorú 500-600ft-ból kihozható akkor az elég jó hír ugye?


Először tekerd körbe a koszorút egy hosszú csíkra vágott anyaggal,amit ragasztópisztollyal rögzítesz.


Ha ez megvan erre ragasztod a tollat.Ezt persze elfelejtettem fotózni annyira belemerültem.
Először belül kezdtem és amikor körbeértem kezdtem a következő sort.Így mentem körbe,mint amikor a cserepet rakják,úgy egymás felé tettem a tollakat.
Amikor teljesen körbeértem ahol még hiányosnak tűnt oda ragasztottam.
Az ujjatokra vigyázzatok,itt nem egy termést nyomtok hozzá,a toll azért vékony a ragasztó meg forró.
Közbe száll és a végére tollas lesz a pisztoly.
Aztán kész is.



Lehet díszíteni tojással.Én itt ezüst tojással használtam,ezüst masnival.



        Készítettem egy fehér-szürke toll változatot is.A következő bejegyzésben megtalálod.                        

Ha tetszett látogass el facebook oldalamra,ahol több képet és bejegyzést találsz. Mester-mű

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése